Tunneälyä työhön

Aika

30.10.2019 klo 9.00-16.00

Paikka

Finn-Medi 5 / Epsilon, Iso kokoushuone, 1 krs., Biokatu 12, Tampere

Kohderyhmä

Kaikki vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitojen kehittämisestä kiinnostuneet työntekijät, esimiehet ja johtajat

Tavoite

Päivän tavoitteena on tarjota ajankohtaista tietoa ja välineitä asiakkaan kohtaamiseen ja herätellä havaitsemaan vuorovaikutuksen merkitys asiakastilanteessa (sisäinen ja ulkoinen asiakas) sekä innostua erilaisista toimintatyyleistä.

Ohjelma

Valmennuksessa osallistuja saa käsityksen mitä tunneälyllä tarkoitetaan, miksi se on tärkeää sekä miten sitä voi kehittää.

Tunneäly on noussut perinteisen loogis-empiirisen älykkyyden rinnalle keskusteluun. Tunneäly vaikuttaa työsuorituksiin, asiakastyöhön sekä tiimityöhön. Tunneälyä kehittämällä voi tehostaa tiimityötä ja parantaa asiakaskokemusta.       

Kouluttaja

Nina Rinne, Sitomo Oy

Käytännön järjestelyt

Tays, Osaamisen kehittämisyksikkö, koulutuspalvelut@pshp.fi

Osallistumismaksu

95 € (+ alv 24 %) / henkilö. Maksuton Taysin henkilöstölle. Osallistumismaksu laskutetaan koulutuksen jälkeen.

Ilmoittautumisen sitovuus

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Peruuttaminen tai muutokset siinä tulee tapahtua ennen ilmoittautumisajan umpeutumista. Ilmoittautumisajan jälkeen peruttu ilmoittautuminen laskutetaan täysimääräisenä. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa työyhteisössä toimivalle kollegalle.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen päättyy 22.10.2019

Taysin oma henkilöstö HR-työpöydältä koulutuskalenterin kautta.

Muut osallistujat ilmoittautuvat Taysin verkkosivujen kautta: www.tays.fi/koulutuskalenteri. Mikäli olet kalenterimme uusi käyttäjä, sinun tulee ensin rekisteröityä kalenterin käyttäjäksi. Saatuasi siitä vahvistusviestin sähköpostiisi (rekisteröitymisiä tehdään virka-aikaan), voit käydä ilmoittautumassa koulutukseen koulutuskalenterin kautta. Saat vielä myös ilmoittautumisesta vahvistuksen

Otathan tarvittaessa yhteyttä koulutuspalvelut@pshp.fi, autamme mielellämme.