Hyppää sisältöön

Hae Tays Hatanpään asiakasraadin jäseneksi

Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä sairaalaan liittyvistä palveluista. Asiakasraati on jäsenilleen mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa. Raadissa kaikkien jäsenten ideat ja mielipiteet nähdään arvokkaina ja tärkeinä.

Asiakasraadin tavoitteena on tuoda potilaan näkökulma hoidon ja palveluiden kehittämiseen. Asiakasraati kokoontuu Tays Hatanpään alueella kolmesta neljään kertaa vuodessa. Hatanpään asiakasraati aloitti toimintansa jo keväällä vuonna 2014. Asiakasraadin tavoitteena on antaa potilaille ja heidän läheisilleen mahdollisuus vaikuttaa hoitoon liittyvien palvelujen sekä toimintojen kehittämiseen Tays Hatanpäällä.

Tarjoamme aktiivisen vaikuttamismahdollisuuden palvelujen ja tilojen kehittämiseen. Haluamme kuulla potilaan tai potilaan läheisen ääntä: millaisia palveluja tarvitaan ja miten niitä olisi mahdollisimman helppo käyttää. Asiakasraadissa tehdään ehdotuksia toiminnan parantamiseksi.

Miten asiakasraati toimi?

  • Kokoonnutaan Taysin alueella 3–4 kertaa vuodessa/ Teamsin kautta
  • Keskustellaan yhdessä sovituista aiheista
  • Keskustellaan nykyisistä ja tulevista palveluista sekä toiminnoista

Kuka sopii asiakasraadin jäseneksi?

  • Henkilö, joka haluaa osallistua palvelujen ja toimintojen kehittämiseen
  • Henkilö, jolla on kokemusta Hatanpään sairaalassa annetusta hoidosta

Kiinnostuitko?

Voit ilmoittautua mukaan 30.4.2021 mennessä. Ilmoittaudu sähköisesti täyttämällä tämän sivun alaosassa näkyvä lomake.

Lisätietoja antavat

Palvelujohtaja Petri Oivanen p.040 806 3388
HR-päällikkö Anu Nyman, p. 03 3115 8208

Haku päättyy 30.4.2021. Kiinnostuneista hakijoista kootaan ryhmä, jossa on monipuolisesti edustettuna eri-ikäisiä potilaita/potilaan läheisiä eri puolilta sairaanhoitopiiriä. Uusi asiakasraati kokoontuu syyskuussa 2021. Kaikille hakijoille ilmoitetaan päätöksestä.

Lomakkeen kautta lähetettyjä tietoja käytetään asiakasraadin jäsenistön kokoamiseen ja yhteydenpitoon. Tiedot poistetaan asiakasraadin toiminnan päätyttyä. Asiakkaalla on oikeus pyytää tietojensa poistamista milloin vain.

Hakemuslomake

Päivitetty 11.2.2021