OmaTays - tiedotteet

Julkaistu
Apuvälinekeskus aloitti videovastaanotot

Apuvälinekeskus aloitti videovastaanotot Pirkanmaan sairaanhoitopiirin maakunnallinen apuvälinekeskus on aloittanut videovälitteiset etävastaanotot. Tarkoituksena on, että erityisryhmät sa...

9.4.2020
Biopankkisuostumuksen voi antaa nyt sähköisesti OmaTaysissa

Biopankkisuostumuksen voi antaa nyt sähköisesti OmaTaysissa Biopankkisuostumuksen voi nyt tehdä suoraan OmaTays-palvelussa. Suostumuksen tekemiseen tarvitaan pankkitunnukset tai mobiilivarmenne....

2.4.2020
Sairaalakäynti etänä - Tays aloitti videovastaanotot

Sairaalakäynti etänä - Tays aloitti videovastaanotot Osa Taysin yksiköistä on alkanut tarjota asiakkailleen mahdollisuutta videovastaanottoon. Ensimmäinen videovastaanotto käytiin Taysin sarkoo...

26.3.2020
Päivitä yhteystietosi OmaTaysiin, niin varmistat yhteydenoton sujuvuuden

Päivitä yhteystietosi OmaTaysiin, niin varmistat yhteydenoton sujuvuuden Ota käyttöösi OmaTays ja päivitä yhteystietosi Jotta yhteydenpito sairaalasta sujuu myös nykyis...

17.3.2020
Syövänhoidon verkkopalvelut vähentäneet päivystyskäyntejä ja parantaneet yhteydenpitoa

Syövänhoidon verkkopalvelut vähentäneet päivystyskäyntejä ja parantaneet yhteydenpitoa Sähköisiä yhteydenottoja on nykyään enemmän kuin puheluita. Syövänhoidon verkkopoliklinikka otettiin T...

5.2.2020
Uudessa lasten ja nuorten sairaalassa hoitajilla räätälöidyt mobiililaitteet

Uudessa lasten ja nuorten sairaalassa hoitajilla räätälöidyt mobiililaitteet Taysin lasten ja nuorten sairaalan hoitajat käyttävät työssään mobia, hoitotyöhön räätälöityä mobiililaitetta. Tietot...

18.9.2019
Verkossa käytävää hoitokeskustelua pilotoidaan OmaTaysissa

Puhelun sijaan voit hoitaa asiasi verkossa - ensimmäiset yksiköt pilotoivat hoitokeskustelua OmaTaysissa Taysin sähköiset palvelut laajenevat jälleen - nyt ensimmäiset yksiköt pilo...

28.3.2019
Digitaaliset palvelut kaikkien saataville

Digitaaliset palvelut kaikkien saataville Digitalisoinnin huumassa on hyvä pysähtyä ajattelemaan asiakasta: ymmärtääkö hän, saako hän sivuiltamme tarvitsemansa tiedon ja palvelun? Iästä tai rajo...

16.8.2018
OmaTays on uusi, joustava tapa asiointiin

Jaakko Harjuhahto on ollut ensimmäisten joukossa käyttämässä uutta sähköisen asioinnin palvelua OmaTaysia. Sieltä hän näkee muun muassa ajanvarauksensa ja voi täyttää erilaisia lomakkeita.

14.11.2017