Sisältö

Merkinnät tagilla digitalisaatio

22.4.2020 klo 11.15  Paula Pasanen
Viikoittain järjestetään noin 100 videovastaanottoa ja määrä on kasvussa. Etänä voi hoitua lääkärin, sairaanhoitajan tai vaikkapa ravitsemusterapeutin tapaaminen.
12.2.2020 klo 16.03  Tuuli Eerola
Taysin tietoarkkitehti Emil Ackerman vertaa tiedolla johtamisen tavoitetilaa moderniin navigointiin. Se on niin automatisoitua, että henkilöstö voi täyspainoisesti keskittyä ydintehtäviinsä.
19.9.2019 klo 9.50  Paula Pasanen
OmaTaysia käyttää jo 20 000 Taysin asiakasta. Verkossa tarjottavat palvelut lisääntyvät koko ajan - nyt jo 17 yksikköä tarjoaa mahdollisuuden hoitokeskusteluun verkossa.
19.6.2019 klo 13.20  Paula Pasanen
Tays on ensimmäinen suomalainen sairaala, jossa lääkemääräykset on integroitu sairaalan älylääkekaappeihin. Digitalisointi vähentää lääkitysvirheitä ja tehostaa hoitajan työtä.
30.10.2018 klo 14.33  Paula Pasanen
Sähköisen asiointipalvelun testaaminen pelkästään testiympäristössä ei riitä, jos halutaan oikeasti ymmärtää, miten asiakas palvelussa käyttäytyy. OmaTays-palvelun suunnittelijat kutsuivat asiakkaat kehittämispajaan, jossa pääroolissa eivät olleet kehittämispuheet vaan käytännön testaaminen.