OmaTays – Taysin uusi sähköisen asioinnin palvelu

OmaTays sisältää ajantasaiset tiedot tulevista vastaanottokäynneistäsi sekä niihin liittyviä terveystietojasi. OmaTaysissa ajanvarauksesi ja niihin liittyvät ohjeistukset kulkevat aina mukanasi. Palvelun käyttö on maksutonta.

Kirjaudu tästä OmaTaysiin

Miten palvelu otetaan käyttöön?

Voit kirjautua palveluun ja ottaa sen käyttöön pankkitunnuksillasi. Palvelu toimii nettiselaimella ja skaalautuu hyvin kaikille mobiililaitteille.

Sinulta kysytään OmaTaysissa ensimmäiseksi suostumusta sähköiseen asiointiin. Sen jälkeen voit tarkistaa yhteystietosi, täydentää tai korjata puhelinnumerosi ja antaa sähköpostiosoitteesi. Näitä tietoja tarvitsemme, jotta voimme jatkossa asioida kanssasi sähköisesti.

Mitä voin tehdä OmaTaysissa?

Jos olet saanut kutsun Taysiin tai sinulla on parhaillaan hoitosuhde meillä:

  • näet lähimenneisyydessä olleet ja tulevat ajanvarauksesi sairaalan hoitoyksiköihin
  • osa potilaista voi vaihtaa Tays Hatanpään äitiysultraan tai Tays Hatanpään vatsakeskukseen varaamiaan aikoja
  • munuaispoliklinikan asiakkaana voit täyttää hoitoon liittyviä kyselyitä ja lukea hoitoosi liittyviä potilasohjeita
  • voit siirtyä Omakantaan katsomaan hoitotietojasi ilman eri kirjautumista.

Vuoden 2018 aikana käyttöön saadaan lisää ajanvarauspalveluja, erilaisia kyselyitä ja mahdollisuus asioida alle 10-vuotiaan lapsen puolesta.

Oletko jo käyttänyt OmaTaysia?

Kuulemme mielellämme kokemuksiasi OmaTaysin käytöstä. Anna palautetta tai kerro kehitysehdotuksesi OmaTaysin parantamiseksi.

OmaTaysin palautelomake